قطعهکدهای کاربردی در یونیتی
در این بخش به بررسی تعدادی قطعهکد کاربردی میپردازیم:
ممانعت از به خواب رفتن صفحهنمایش پلیر در حین بازی
قطعهکد در یکی از متدهای Awake
اولین صحنه نوشته شود.
Screen.sleepTimeout = SleepTimeout.NeverSleep;
ایجاد ویبره در دستگاه کاربر
(در صورت پشتیبانی)
HandHeld.Vibrate();
لود کردن صحنه
برای این کار باید فضای نام UnityEngine.SceneManagement
وارد اسکریپت شود
SceneManager.LoadScene(index);
int index
: شمارهی صحنه در پنجرهی بیلد
و یا
SceneManager.LoadScene(name);
string name
: نام فایل صحنه
باز کردن Url (آدرس اینترنتی) در بازی
Application.OpenUrl(“https://unitycorn.ir”);
باز کردن صفحهی اینستاگرام در بازی
Application.OpenUrl(“instagram://user?username=unitycorn_ir”);
خروج از بازی
Application.Quit();